Черги на вокзалі Ужгорода: через технічний збій в онлайн-сервісах “Укрзалізниці” люди змушені купувати квитки в касах

За інформацією: Суспільне.

Черга на залізничному вокзалі в Ужгороді. 24 березня 2025 року. Вероніка Мороз/Суспільне Ужгород

Анастасія приїхала з групою дітей з Полтави на змагання в Ужгород. Тепер їм потрібно купити квитки на потяг на наступний турнір. Жінка розповідає, напередодні кілька разів намагались купити квитки у застосунку.

"Вчора ми чекали з самого ранку, о 8 мали з’явитись квитки, ми на них чекали. Але був якийсь збій, тобто писало, що все вирішиться о 9. Ми чекали. Потім о 10. Потім об 11. Навіть неможливо подивитися які є у наявності квитки, на які потяги. Тому нам довелося прийти на вокзал, бо написано, що в касі можна купити усі квитки", — розповідає Анастасія Гаранець.

Залізничний вокзал в Ужгороді. 24 березня 2025 року. Вероніка Мороз/Суспільне Ужгород

Владислав Брудка, який прийшов на вокал з маленькою онукою, каже, що йому довелося підлаштувати плани так, аби заздалегідь приїхати та встигнути придбати квитки.

"Вчора зранку воно вже не працювало. Я старався купити білет. Якби я швидше купи, то вже б мав, а так, як я не знав, як вийде з часом, чи сьогодні поїду, чи завтра. Знаємо, що це хакерська атака, і тому ставимось до цього з розумінням, і приїхали купити квиток у касі, як у старі часи", — додає Владислав Брудка.

Залізничний вокзал в Ужгороді. 24 березня 2025 року. Вероніка Мороз/Суспільне Ужгород

Керівник з пасажирських комунікацій Укрзалізниці Олександр Шевченко в ефірі Суспільного розповів, що в касах на вокзалах посили зміни, де потрібно — подвоїли кількість відчинених кас. Водночас на курсування потягів збої в роботі сайту та застосунку не вплинули.

"Усі потяги курсують чітко, без затримок та всі операційні системи руху налагоджено в резервному форматі. Прогноз — піднімемо не раніше, ніж завтра, а зараз ми поки тісно співпрацюємо з кіберспеціалістами СБУ для того, щоб відновити якомога більше даних та якісно відновити всі онлайн-сервіси "Укрзалізниці", — зазначив Олександр Шевченко.

Черга на залізничному вокзалі в Ужгороді. 24 березня 2025 року. Вероніка Мороз/Суспільне Ужгород

Що відомо про технічний збій в онлайн-сервісах "Укрзалізниці"

23 березня "Укрзалізниця" повідомила про технічний збій в IT системі. За даними перевізника, не працює застосунок УЗ для купівлі квитків та перевірки рейсів. Також поки неможливо купити квитки через сайт. Не працюють замовлення додаткових послуг онлайн.

Національний перевізник пояснював, як придбати чи здати квитки. Зокрема, в УЗ пояснили, що для того, щоб здати квиток, потрібно хоча б за годину до відправлення рейсу надіслати на електронну пошту [email protected] скан-копію або чітке фото квитка та контактний номер телефону. Заявку про повернення опрацюють протягом 3 діб з моменту відновлення роботи систем.

Новини Закарпаття