Щоб збільшити прибуток та конкурентоспроможність бізнесу, важливо контролювати рутинні процеси. Найпростіший варіант – використовувати сучасні технологічні рішення для автоматизації.
Спеціальне програмне забезпечення для магазину меблів USAP.ONLINE допоможе покращити роботу співробітників і всього бізнесу. У ньому передбачений функціонал для ведення складського, товарного обліку, контролю прибутку й витрат, відстеження ефективності персоналу тощо.
Специфіка роботи меблевого магазину
Під час вибору технологічного рішення важливо враховувати особливості товару, з яким доведеться працювати. Коли потрібна автоматизація магазину меблів, програма USAP.ONLINE чудово підлаштується під його роботу. Таке підприємство має справу з важкими й габаритними позиціями, тому більша частина асортименту зберігається на складі.
За допомогою спеціального програмного забезпечення фахівець завжди зможе визначити наявну кількість виробів та дізнатися, чи є на складі потрібна клієнту модель. Деякі види меблів мало відрізняються між собою, різниця полягає тільки в кольорі чи якихось дрібних деталях. Якщо зафіксувати дані по кожній одиниці в програмі, виключається ймовірність плутанини й помилок.
Меблеві магазини часто оформляють покупки в кредит та співпрацюють зі службами доставки. Програмне забезпечення USAP.ONLINE дозволить провести такий продаж, зафіксує всі транзакції готівкою або з банківської картки.Крім того, важливо фіксувати необхідність виготовлення за індивідуальними параметрами, якщо є такий запит. Програма в хмарі допоможе швидко впоратися з усіма цими задачами.
Які проблеми вирішує автоматизація меблевого магазину
Цей процес передбачає делегування завдань, які раніше виконували вручну, спеціальній програмі. У такому разі рутинні процеси не забиратимуть левову частину часу, а отже, кожен зможе зосередитись на важливіших задачах. Наприклад, для працівників це робота з товаром і покращення обслуговування, для керівника – розробка стратегій розвитку.
Програмне забезпечення для автоматизації допоможе уникнути:
- плутанини в товарах. Ви легко знайдете саме те, що потрібно клієнту за розміром, кольором, матеріалом та іншими характеристиками, навіть якщо ці позиції мало відрізняються між собою;
- крадіжок грошей або майна. Точний облік і контроль зменшують ризик нестачі, адже у випадку відстеження в реальному часі дуже просто виявити винних;
- зменшення прибутку. У програмі ви бачите, які товари мають найбільший попит, – саме їх потрібно замовляти, щоб збільшити показники продажів;
- великих супутніх витрат. Коли керівник бачить, скільки бюджету «з’їдають» додаткові цілі, він зможе оперативно прийняти рішення, щоб зменшити їх;
- погіршення клієнтського обслуговування. Якщо можна швидко знайти потрібний товар та оформити його продаж із доставкою, буде гарантовано більше задоволених покупців.
Зазвичай рутинні операції без автоматизації забирають максимум робочого часу, тому не виходить зосередитись на масштабуванні й розвитку.
Додаткові переваги програми для автоматизації
Рішення розроблене на основі хмарних технологій, тому завжди доступне на будь-якому пристрої. Відкрити програмне забезпечення можна, навіть перебуваючи в іншій країні. Це допоможе швидко вирішувати форс-мажорні питання та оперативно реагувати на зміни ринку.
USAP.ONLINE не потребує підтримки програмістів та облаштування серверної. Це економне та зручне рішення, яке допоможе керівникові бізнесу розібратися в усіх процесах та ефективно делегувати їх.