Якщо людина вирішила запустити власну спільноту у месенджері Телеграм (ТГ), доведеться поміркувати про доступні шляхи її просування. Річ у тім, що не в кожного початківця є гроші й напрацьована аудиторія. Більш того, орієнтуватися варто на трендові теми, які цікавлять суспільство.
Окремо, слід зробити початковий контент-план та зробити канал впізнаваним. Тобто, варто підготувати до 30 публікацій на задану тему та якісно оформити “шапку профілю” – аватарку та короткий огляд. Далі, до справи залучаються безкоштовні засоби просування з нуля. А, відволіктися та весело провести час допоможе Ельслотс реєстрація, яка надає доступ до великого каталогу слотів та вигідних акцій.
Безкоштовні засоби залучення перших 1000 підписників до нової ТГ-спільноти
Насамперед просувати власну групу у Телеграмі є нелегкою справою, але кінцевий результат того вартий. Але, на початку цього шляху можна почати з простих дій. Тобто:
- Можна використати контакти з телефонної книги смартфона (кількість обмежена 200 фоловерами);
- Розповідь про нову спільноту у дописах, сторіз та інших інструментах соцмереж;
- Презентації власного проєкту в інших тематичних групах;
- За наявності 400-500 фоловерів, можна робити взаємний піар з іншими чатами;
- А, якщо є акаунт у ТікТоці, там є можливість активувати так званий “перелив трафіку до Телеграм”.
До того ж якщо контент каналу досить цікавий, можна запропонувати його популярним ЗМІ. А, щоб було легше співпрацювати з іншими спільнотами, можна робити добірки з 5-10 груп ідентичної тематики. Ба більше, просувати власну сторінку можливо з використанням коментарів, але їх текст повинен бути “влучним”. Користь від подібних кроків дуже велика, хоча вони й здаються нудними спочатку.