McDonald’s у серці нового кварталу: як глобальні бренди створюють зручний простір для людей

Там, де з’являється McDonald’s, — там точно є перспективи. Адже перш ніж побудувати новий заклад, спеціалісти компанії ретельно вивчають місцевість, яку розглядають.
Серед основних критеріїв, на які звертає увагу бренд при виборі ділянки для потенційного розміщення закладу, — активний потік людей, сучасна інфраструктура та високий потенціал розвитку конкретної локації.

За останні роки зросло не тільки майже вдвічі населення, а й саме місто вийшло на новий рівень розвитку. Тому новина про появу другого ресторану McDonald’s цілком обґрунтована.

Коли у місті з’являється McDonald’s, це говорить не лише про їжу

Для великих міст McDonald’s давно перестав бути пересічним рестораном. Для багатьох великих бізнесів заклад цієї мережі є своєрідним маркером великого потенціалу району, де він розміщений. В Ужгороді таким місцем стане найбільший житловий квартал Закарпаття — Central Park, роботи над яким уже активно ведуться.

Central Park: місце, яке говорить саме за себе

Central Park — це простір, де поняття комфортного повсякденного життя виходить на кардинально вищий для Ужгорода рівень. За словами Марка Марченка, засновника SENSAR, це досягається завдяки цілому спектру факторів, які відповідають запитам різних груп населення. Для когось вирішальними будуть сучасна малоповерхова архітектура та повністю продумана інфраструктура, а для інших ключовим може стати простора зелена територія площею 13 га.

Безумовно, концепція «місто в місті» нам уже знайома, але такі розміри території, ретельно спроєктованої архітектурним бюро AIMM, дадуть місту щось принципово нове, що претендує на статус «серця міста».

Майбутні жителі цього житлового кварталу отримають максимально зручну інфраструктуру, яка нівелює потребу у виїздах за межі ЖК. Та не слід вважати, що McDonald’s — це єдиний акцент у складі житлового комплексу. На території планується розмістити:

  • сучасні школу та садок для найменших жителів ЖК;
  • новітній ТЦ із супермаркетом «Сільпо»;
  • інтелектуальні дитячі майданчики;
  • фудкорти, кав’ярні та променади для прогулянок;
  • підземний паркінг, що закриє 80% потреб у паркуванні;
  • фітнес-центр SportLife зі SPA, сауною та басейном;
  • медичний центр;
  • басейн із клімат-контролем.

Ужгород не перестає змінюватися. Ще кілька років тому складно було уявити появу проєктів такого масштабу в місті, та вже сьогодні Central Park стане простором, де можна поєднати житло, роботу та відпочинок без потреби у виїзді з території.
Відкриття другого ресторану McDonald’s в Ужгороді — це ґрунтовне підтвердження того факту, що місто не припиняє свого розвитку й перетворюється на новий магніт для інвестицій, сучасних сервісів і комфортного життя, де глобальні бренди й локальні ініціативи створюють зовсім інший рівень міського середовища.

Новини Закарпаття