За інформацією: Суспільне.
Будівництво євроколії на Закарпатті. Суспільне Ужгород/Ганна Попп
За словами Юрія Козика, також запланована й електрифікація колії до Ужгорода. Поки триває будівництво євроколії, потяги їдуть широкою колією, що розташована поруч.
"Для пропуску потягів почали спочатку будувати сумісні колії — це колія 1435 мм і 1520 мм, щоб можна було здійснювати пропуск пасажирських та вантажних потягів. 1520 мм і 1435 мм — це сумісна колія в Ужгороді, потім будуть йти розгалуження і буде колія 1520 і 1435, щоб могли роз’їжджатися", — додав Юрій Козик.
Будівництво євроколії на Закарпатті. Суспільне Ужгород/Ганна Попп
Старший виконавець робіт Володимир Герега розповідає, що для прокладання євроколії застосовують спеціальний потяг.
"Потяг здійснює підйом колії до рівня, до проєктних відміток. За допомогою вібрацій ущільнює щебінь під шпалою і таким чином колія підійматися вверх на відповідний рівень. Машина циклічної дії, вона б’є кожну шпалу, у середньому її виробіток або один стрілочний перевід, або 300 м колії", — пояснює Володимир Герега.
Будівництво євроколії на Закарпатті. Суспільне Ужгород/Ганна Попп
Матеріали для будівництва вузької колії привозять з Європи, деякі роблять в Україні.
"Рейки привозять із Польщі, шпали — із Костянтинівського заводу, кріплення — то із Європи. Проводяться роботи КМС-198 — Ужгородської колійно-машинної станції. Також допомагають КМС Вапнярський — КМС-128 Одеської залізниці, у нас на базі знаходяться два в Ужгороді, то теж допомагають та з Донецької", — каже Юрій Козик.
Будівництво євроколії на Закарпатті. Суспільне Ужгород/Ганна Попп
Проєкт будівництва євроколії фінансується за програмою "Connecting Europe Facility". Загальна вартість проєкту близько 20 млн євро. Половину фінансує ЄС у вигляді гранту, друга — це гроші української сторони проєкту.
Читати ще
Читати ще
В Ужгороді під час хвилини мовчання рекомендують зупиняти громадський транспорт