За інформацією: Суспільне.

Зберігання шин. Руслана Гостюк/Суспільне УжгородКлієнти залишають свою гуму в нас на зберіганні. Ми це все фіксуємо, фіксуємо дані, прізвище, номер телефону, машинку і підписуємо їх під визначеним номером. І гума йде на склад, зберігається у нас. Це зручно, тому що клієнт завчасно передзвонив, ми записалися на якийсь час, хлопці дістали колеса і воно вже тут чекає, тобто клієнт абсолютно цим не переймається", — розповідає адміністратор шиномонтажу Станіслав Запаринюк.
Станіслав каже: у їхній майстерні гуму почали змінювати з початку жовтня. Водії можуть привезти свої шини або придбати тут:
"Сезон у нас почався місяць тому. Період перевзування — в районі два, два з половиною, до трьох місяців. Люди масово перевзувають машини. З дев'ятої до сьомої години в нас все записано, тобто на годину ми, виходить, беремо чотири-п'ять машин. Якщо нема ніяких нюансів щодо пошкодження дисків, то воно займає до пів години часу. Якщо десь якісь дефекти, то ми це все на місці усуваємо".

Заміна літньої гуми на зимову. Руслана Гостюк/Суспільне Ужгород
Про те, чи притягують до відповідальності водіїв, які не замінили літню гуму на зимову, речник Патрульної поліції в Закарпатській області Ернест Завадський каже:
"В осінньо-зимовий період зчеплення з дорогою значно гірше. І якщо водії не замінюють шини на зимові, це не просто ризик виникнення спричинення дорожньо-транспортної пригоди, це можливий травматизм. Наразі немає механізму, який би передбачав притягнення до відповідальності за несвоєчасне або незамінення шин із літніх на зимові і навпаки, але пам'ятаємо, що насамперед це відповідальність кожного водія перед іншими учасниками дорожнього руху".
За словами Ернеста Завадського, окремої статистики щодо кількості ДТП, спричинених через незаміну шин на зимові, немає. Загалом за 9 місяців цього року зафіксували 1356 аварій через зіткнення, 531 — через наїзд на перешкоду та 113 — через наїзд на пішохода.
