За інформацією: Суспільне.
Презентація оновленого бренду Ужгородського замку. Ужгородський замок/Facebook
До Дня міста Ужгород у замку провели презентацію оновленого логотипу та гербу. Бренд пам'ятки Закарпаття був створений у рамках міжнародного проєкту "Цифрові рішення для об’єктів спадщини Сабінова та Ужгорода".
Про це повідомили на Facebook-сторінці Ужгородського замку.
Ужгородському замку понад 700 років, тому основою бренду стала концепція "нашарування історії". Логотип розроблений на основі архітектурного плану замку, із використанням інверсійного ефекту.
Презентували оновлений бренд до Дня міста Ужгород. Особлива деталь — "п’ятий бастіон", він символізує діалог між минулим і сучасністю, а форма діалогового вікна робить айдентику максимально зручною для застосування у цифровому середовищі.
Презентація оновленого бренду Ужгородського замку. Ужгородський замок/Facebook
Директорка музею Ольга Шумовська розповіла, що новий візуальний стиль та комунікаційна стратегія були створені в рамках міжнародного проєкту HUSKROUA "Цифрові рішення для об’єктів спадщини Сабінова та Ужгорода". Він реалізується за підтримки Європейського Союзу в межах програми Interreg Next Угорщина-Словаччина-Румунія-Україна.
Сучасний візуальний стиль допоможе ефективніше комунікувати із громадськістю, покращити медійну складову розширити охоплення аудиторії та зробити спадщину замку більш доступною для різних поколінь, розповів координатор проєкту в Україні Євгеній Лукша.
"Гасло "Замок, що назвав місто"— суть ідентичності пам'ятки Ужгорода",— додали у повідомленні.
Презентація оновленого бренду Ужгородського замку. Ужгородський замок/Facebook