Виконання бюджету Хустської міської територіальної громади за січень-червень 2024 року

Виконання бюджету Хустської міської територіальної громади за січень-червень  2024 року0

Виконання бюджету Хустської міської територіальної громади за січень-червень  2024 року1Дохідна частина

Дохідна частина загального фонду міського бюджету станом на 01.07.2024 року виконана на 100,8 %, тобто при плані 411 457,6 тис.грн надходження складають 414 616,2 тис.грн. За шість місяців поточного року до загального фонду надійшло податків, зборів та неподаткових платежів у сумі 196 491,6 тис.грн, офіційні трансферти (дотація, субвенції) у сумі 218 124,6 тис.грн, що складає 100,0 % до планових показників.

Темпи зростання надходжень податків і зборів, неподаткових платежів до міського бюджету в 2024 році в порівнянні до відповідного періоду 2023 року (у співставних умовах) становить 121,0 відсотка, або на 34 167,9 тис.грн більше. Такий ріст поступлень в звітному році спричинений збільшенням надходжень податку на доходи фізичних осіб та єдиного податку з фізичних осіб.

Протягом шести місяців 2024 року надходження податку на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами із доходів платника податку у вигляді заробітної плати становили – 101 694,7 тис.грн. У порівнянні до 2023 року є приріст –на 12 755,8 тис.грн більше, або 114,3 відсотка. Такий ріст спричинений зростанням мінімальної заробітної плати та фонду оплати праці.

У зв`язку із змінами в законодавстві у 2024 році до бюджету громади не надходять кошти від податку на доходи фізичних осіб з грошового забезпечення, грошових винагород та інших виплат, одержаних військовослужбовцями та особами рядового і начальницького складу. У першому півріччі 2023 року надходження складали 30 940,6 тис.грн.

В 2024 році надходження податку на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами із доходів платника податку інших, ніж заробітна плата на звітну дату становили – 4 872,9 тис.грн, що більше від минулорічних надходжень на 1 107,9 тис.грн.

Податок на доходи фізичних осіб, що сплачується за результатами річного декларування надійшов у сумі 3 400,5 тис.грн, що становить 142% до надходжень за 6 місяців минулого року. Надходження податку на прибуток підприємств комунальної власності становить 398,1 тис.грн і складає 100,0 % до плану на звітну дату.

Рентна плата та плата за використання інших природних ресурсів  становить – 379,6 тис.грн при плані 379,0 тис.грн, що більше минулорічних надходжень на 6,9%. Значним джерелом дохідної частини бюджету міста є акцизний податок, поступлення від якого становлять 22 576,4 тис.грн. У першому півріччі 2023 року
поступлення склали 17 375,1 тис.грн. В тому числі з реалізації підакцизних товарів 7 811,9 тис.грн, акцизного податку з ввезених та реалізованих підакцизних товарів (пальне) 14 764,5 тис.грн. Надходження акцизного податку з ввезеного на територію України пального зросли на 3 921,0 тис.грн, з виробленого в Україні пального на 238,5 тис.грн.

Надходження податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки за 6 місяців звітного року становлять 4 095,9 тис.грн, в 2023 році поступлення склали 3 379,8 тис.грн.

Кошти плати за землю при плані 12 000,0 тис. грн. поступили у сумі 12 674,5 тис. грн., що більше від минулорічних надходжень на 1 679,3 тис.грн.

При цьому:

Земельний податок з юридичних осіб поступили в сумі 3 087,1 тис.грн.
Орендна плата з юридичних осіб – 6 701,9 тис.грн.
Земельний податок з фізичних осіб – 557,5 тис.грн.
Орендна плата з фізичних осіб – 2 238,1 тис.грн.
Транспортний податок надійшов в звітному періоді в сумі – 52,1 тис.грн.
Збір за паркування транспортних засобів надійшов у сумі – 54,6 тис.грн. В минулому році на відповідну дату поступлення складали 62,7 тис.грн.
Туристичний збір поступив у сумі 161,4 тис.грн. що на 47,2% більше минулорічних надходжень. У 2023 році поступлення складали 109,6 тис.грн.
Єдиний податок на звітну дату заплановано в у розмірі 38 449,0 тис.грн.

Виконання становить 38 587,5 тис.грн (100,4%). В тому числі поступлення від юридичних осіб – 4 022,7 тис.грн, від фізичних – 34 519,8 тис.грн, єдиний податок з сільськогосподарських товаровиробників, у яких частка сільськогосподарського товаровиробництва за попередній податковий (звітний) рік дорівнює або перевищує 75 відсотків – 45,1 тис.грн. В порівнянні до поступлень за 6 місяців 2023 року надходження
збільшилися на 11 909,8 тис.грн.

Частина чистого прибутку комунальних унітарних підприємств у першому півріччі 2024 року надійшла у сумі 216,1 тис.грн.

Адміністративні штрафи та санкції надійшли до бюджету у розмірі -239,3 тис.грн. В тому числі:
– у 2024 році було проведено повернення помилково зарахованих коштів адміністративних штрафів та інших санкцій за порушення у сфері військового обліку у сумі 1 472,1 тис.грн;
– надходження адміністративних штрафів та штрафних санкцій за порушення законодавства у сфері виробництва та обігу алкогольних напоїв та тютюнових виробів склало – 245,0 тис.грн, що більше відповідного періоду минулого року на 28,2%;
– надходження адміністративних штрафів за адміністративні правопорушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, зафіксовані в автоматичному режимі склало 54,8 тис.грн.

Плата за встановлення земельного сервітуту запланована в сумі – 443,0 тис.грн виконання становить 464,7 тис.грн.

У 2024 році до бюджету Хустської міської територіальної громади надходить плата за надання адміністративних послуг, поступлення якої за 6 місяців поточного року становлять 6 886,9 тис.грн, що більше минулорічних надходжень на 1 264,6 тис.грн.

Плату за оренду цілісних майнових комплексів, що знаходяться у комунальній власності заплановано у розмірі 1 326,5 тис.грн. Надходження склали 1 326,6 тис.грн. Протягом шести місяців 2022 року поступлення складали – 1 050,4 тис.грн.

Інші неподаткові надходження  становлять 2 285,3 тис.грн.

Базова дотація при плані 52 053,4 тис.грн надійшла в сумі 52 043,4 тис.грн.

Дотації з місцевого бюджету надійшли у сумі 1 047,2 тис.грн.

Субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам при плані 179 565,5 тис.грн. поступили у повному розмірі. Субвенції з місцевих бюджетів іншим місцевим бюджетам при плані 1 257,2 тис.грн поступили у розмірі 100%.

Дохідна частина спеціального фонду міського бюджету станом на 01.07.2024 року виконана на 115,9 відсотка, тобто при плані 20 329,4 тис.грн надійшло 23 557,0 тис.грн.

Власні надходження бюджетних установ при плані 9 194,7 тис.грн надійшли у сумі 8 835,0 тис.грн.
Надходження екологічного податку становлять 283,3 тис.грн при запланованих 194,0 тис.грн, або 146,0 %.
Надходження коштів від відшкодування втрат сільськогосподарського і лісогосподарського виробництва  становить 22,8 тис.грн.

Грошові стягнення за шкоду, заподіяну порушенням законодавства про охорону навколишнього природного середовища внаслідок господарської та іншої діяльності  надійшли в сумі 3,0 тис.грн. Станом на 01.07.2023 року до бюджету розвитку, а саме кошти від продажу землі надійшло коштів у сумі 5 423,3 тис.грн.
Субвенції з місцевих бюджетів при плані 5 510,0 тис.грн. поступили у розмірі 100%.

Видаткова частина

За підсумками виконання бюджету Хустської міської територіальної громади за І півріччя 2024 року видаткова частина загального фонду бюджету профінансована на 52,3% до уточненого річного плану.
Сума видатків за І півріччя 2024 року склала 411 949,6 тис. грн. В тому числі видатки за рахунок освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам  – 170 900,5 тис. грн, залишку освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам, що утворився на початок бюджетного періоду – 226,9 тис.грн, субвенції з місцевого бюджету на здійснення переданих видатків у сфері освіти за рахунок коштів освітньої субвенції – 827,8 тис.грн, субвенції з місцевого бюджету за рахунок залишку коштів освітньої субвенції, що утворився на початок бюджетного періоду – 35,2 тис.грн, субвенції з місцевого бюджету за рахунок залишку коштів субвенції на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами, що утворився на початок бюджетного періоду – 302,0 тис.грн, субвенції з місцевого бюджету на виконання окремих заходів з реалізації соціального проекту `Активні парки – локації здорової України` за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету – 20,8 тис.грн, дотації з місцевого бюджету на здійснення переданих з державного бюджету видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров`я за рахунок відповідної додаткової дотації з державного бюджету – 897,6 тис.грн (оплата комунальних послуг та енергоносіїв КНП "Хустська ЦРЛ ім.Віцинського О.П.", КНП “Лікувально- діагностичний центр” та КНП “Хустський центр первинної медико-санітарної допомоги”; ХМР), іншої дотації з місцевого бюджету – 4,8 тис.грн, базової дотації – 44 617,2 тис.грн, тобто 52,9% від загальної суми видатків загального фонду.

Таким чином, видатки проведені на потреби громади за рахунок надходжень без трансфертів, що мають цільове призначення, склали 238 734,00 тис. грн.
Видатки на утримання органів місцевого самоврядування (ТПКВКМБ 0100 „Державне управління”) склали 33 470,3 тис. грн або 14,0% від загальної суми видатків за рахунок надходжень без трансфертів, що мають цільове призначення.
На фінансування галузі „Освіта” ТПКВКМБ 1000 (дошкільні заклади освіти, утримання та зарплата адмінперсоналу в загальноосвітніх школах Хустської міської ТГ, гімназіях та ліцеях, в навчально-реабілітаційному центрі для дітей з особливими освітніми потребами, зумовленими складними порушеннями розвитку, в інклюзивно – ресурсному центрі, надання позашкільної освіти закладами позашкільної освіти, мистецькі школи, методкабінет, централізована бухгалтерія освіти, господарська група)
витрачено 141 395,7 тис. грн, тобто 59,2% від загальної суми видатків за рахунок надходжень без трансфертів, що мають цільове призначення.

„Охорона здоров’я” (ТПКВКМБ 2000) профінансована на суму 8 346,6 тис.грн (3,5% від загальної суми видатків за рахунок надходжень без трансфертів, що мають цільове призначення). Кошти витрачені на оплату комунальних послуг та енергоносіїв, заробітну плату закладів охорони здоров’я.
Видатки на соціальний захист та соціальне забезпечення (ТПКВКМБ 3000) проведені в сумі 18 910,4 тис. грн (в тому числі центр надання соціальних послуг – 9 091,5 тис. грн, інші заходи у сфері соціального захисту і соціального забезпечення – 3 339,3 тис. грн, компенсаційні виплати фізичним особам, які надають соціальні послуги громадянам похилого віку, особам з інвалідністю, дітям з інвалідністю, хворим, які не здатні до самообслуговування і потребують сторонньої допомоги – 207,9 тис.грн, надання пільг на оплату ЖКП почесним громадянам міста – 420,9 тис.грн, компенсаційні виплати на пільговий проїзд автомобільним та залізничним транспортом окремим категоріям громадян – 5 834,3 тис.грн), тобто 7,9% від загальної суми видатків за рахунок надходжень без трансфертів, що мають цільове призначення.

„Культура і мистецтво” (ТПКВКМБ 4000) профінансована на суму 7 572,5 тис. грн – 3,2% від загальної суми видатків за рахунок надходжень без трансфертів, що мають цільове призначення (18 бібліотек, 1 музей, 1 художня галерея, 12 будинків культури, 6 клубів, 1 централізована бухгалтерія, 1 методичний центр).
Фінансування галузі „Фізична культура і спорт” (ТПКВКМБ 5000) склало 6 033,3 тис. грн – 2,5% від загальної суми видатків за рахунок надходжень без трансфертів, що мають цільове призначення, в т.ч. фінансова підтримка стадіону «Карпати» – 1 444,1 тис. грн (0,6%), ДЮСШ – 4 457,1 тис. грн (1,9%). „Житлово-комунальне господарство” (ТПКВКМБ 6000) профінансоване на суму 21 543,6 тис. грн – 9,0% від загальної суми видатків за рахунок надходжень без трансфертів, що мають цільове призначення, в тому числі видатки на благоустрій міста – 4 900,1 тис. грн – 2,0%, видатки на фінансову підтримку ВУВКГ – 5 908,8 тис. грн –
2,5 %, фінансова підтримка комунальних підприємств – 10 734,7 тис.грн – 4,5% .

„Економічна діяльність” (ТПКВКМБ 7000) профінансована на суму 155,6 тис.грн – 0,1% від загальної суми видатків за рахунок надходжень без трансфертів, що мають цільове призначення . Кошти витрачені на здійснення заходів із землеустрою та інші заходи, пов`язані з економічною діяльністю.

„Інша діяльність” (ТПКВКМБ 8000) профінансована на суму 58,0 тис.грн. Кошти витрачені на заходи та роботи з територіальної оборони. „Інші субвенції з місцевого бюджету” (ТПКВКМБ 9770) профінансовані на
суму 1 248,0 тис.грн. – 0,5% від загальної суми видатків за рахунок власних надходжень.

Субвенцію перераховано обласному бюджету Закарпатської області на спіфінансування “Ветеранський простір ВДОМА”, районному бюджету Хустського району на матеріально-технічне забезпечення заходів мобілізаційної підготовки, мобілізації людських та транспортних ресурсів; для фінансової підтримки діяльності Хустської районної ради.

За економічною класифікацією видатки міського бюджету за І півріччя поточного року склали (за виключенням трансфертів з державного та місцевого бюджетів, що мають цільове призначення):
– оплата праці і нарахування на заробітну плату – 163 310,5 тис. грн або 68,4% від загальної суми видатків за рахунок надходжень без трансфертів, що мають цільове призначення;
– оплата комунальних послуг та енергоносіїв – 28 170,0 тис. грн (11,8%);
– видатки на харчування – 4 706,7 тис. грн (2,0 %);
– інші соціальні виплати населенню – 4 134,3 тис.грн (1,7%);
– інші поточні видатки – 38 412,5 тис. грн (16,1%).

За підсумками виконання бюджету Хустської міської територіальної громади за І півріччя 2024 року видаткова частина спеціального фонду бюджету профінансована на 27,2% до уточненого річного плану.
Сума видатків за І півріччя 2024 року склала 13 157,5 тис.грн, в тому числі кошти, що передаються із загального фонду бюджету до бюджету розвитку (спеціального фонду) – 6 812,9 тис.грн. За рахунок іншої субвенції з місцевого бюджету – 581,9 тис.грн, тобто 4,4% від загальної суми видатків спеціального фонду.

Таким чином, видатки проведені на потреби громади за рахунок надходжень без трансфертів, що
мають цільове призначення, склали 12 575,6 тис. грн. Видатки на „Державне управління” ТПКВКМБ 0100 склали 30,8 тис. грн – 0,2% від загальної суми видатків за рахунок власних надходжень.

„Освіта” ТПКВКМБ 1000 профінансована в сумі 8 122,6 тис.грн або 64,6% від загальної суми видатків за рахунок власних надходжень (в т.ч. дитячі садки – 3 372,3 тис.грн, загальноосвітні школи Хустської міської ТГ, гімназії та ліцеї – 3 806,7 тис. грн, навчально-реабілітаційний центр – 118,3 тис.грн, мистецькі школи – 825,3 тис.грн). Із витрачених коштів на заробітну плату та нарахування на неї працівникам освітніх установ – 825,3 тис.грн, придбання продуктів харчування – 5 118,8 тис.грн, капітальні видатки – 732,0 тис.грн.

„Соціальний захист та соціальне забезпечення” (ТПКВКМБ 3000) профінансовано 417,7 тис.грн (3,3% від загальної суми видатків за рахунок власних надходжень).

„Культура і мистецтво” (ТПКВКМБ 4000) профінансована на суму 60,2 тис.грн – 0,5% від загальної суми видатків за рахунок власних надходжень.

„Економічна діяльність” (ТПКВКМБ 7000) профінансована на суму 746,3 тис.грн – 5,9% від загальної суми видатків за рахунок власних надходжень.

Видатки на будівництво медичних установ та закладів склали 746,3 тис.грн на реконструкцію теплової мережі КНП Хустська центральна лікарня імені Віцинського Остапа Петровича Хустської міської ради по вул. І. Франка, буд. 113 в м.Хуст".

„Інша діяльність” (ТПКВКМБ 8000) профінансована на суму 42,0 тис.грн (0,3% від загальної суми видатків за рахунок власних надходжень). Кошти витрачені на заходи та роботи з територіальної оборони.
„Інші субвенції з місцевого бюджету” (ТПКВКМБ 9770) профінансовані на суму 1 750,0 тис.грн – 13,9% від загальної суми видатків за рахунок власних надходжень. Субвенцію перераховано районному бюджету Хустського району на капітальний ремонт приміщень будівлі Хустського районного територіального центру
комплектування та соціальної підтримки; матеріально- технічну підтримку територіальної оборони та забезпечення підготовки її підрозділів.

„Субвенція з місцевого бюджету державному бюджету на виконання програм соціально-економічного розвитку регіонів” (ТПКВКМБ 9800) профінансована на суму 1 406,0 тис.грн – 11,2% від загальної суми видатків за рахунок власних надходжень. Кошти перераховані на покращення матеріально-технічного забезпечення військових частин, закупівлі пікапів і дронів.

Фінансування видатків на захищені статті проводиться згідно фактичних видатків головних розпорядників коштів бюджету Хустської міської територіальної громади.

Станом на 01 липня 2024 року по загальному фонду бюджету Хустської міської територіальної громади дебіторська заборгованість становить 219,0 тис.грн, кредиторська заборгованість – 872,9 тис.грн, в тому числі прострочена – 262,3 тис.грн.

По спеціальному фонду бюджету Хустської міської територіальної громади дебіторської заборгованості немає, кредиторська заборгованість – 613,2 тис.грн, в тому числі прострочена – 68,9 тис.грн.

Кредитування

За підсумками виконання бюджету Хустської міської територіальної громади за І півріччя 2024 року з надання та повернення кредитів по загальному та спеціальному фондах надання кредитів склало 360,0 тис.грн, повернення кредитів склало 160,0 тис.грн.

 

Фінансове управління виконавчого комітету Хустської міської ради

Джерело

Новини Закарпаття