Затверджено заходи по проведенню благоустрою та санітарної очистки Хустської міської територіальної громади


		Затверджено заходи по проведенню благоустрою та санітарної очистки Хустської міської територіальної громади	0Відповідно до Закону України «Про благоустрій населених пунктів», статей 12, 20 Закону України «Про відходи», для здійснення комплексу заходів щодо приведення території Хустської міської територіальної громади в належний санітарний стан, з метою залучення широких верств населення, з метою залучення до цього населення в умовах воєнного стану, керуючись ст. 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»:

  1. Затвердити заходи по проведенню благоустрою та санітарної очистки Хустської міської територіальної громади (склад Хустської міської територіальної громади):
  2. м. Хуст
  3. Боронявський старостинський округ
  4. Данилівський старостинський округ
  5. Ізянський старостинський округ
  6. Копашнівський старостинський округ
  7. Кошелівський старостинський округ
  8. Заломський старостинський округ
  9. Крайниківський старостинський округ
  10. Кривський старостинський округ
  11. Липовецький старостинський округ
  12. Липчанський старостинський округ
  13. Нанківський старостинський округ
  14. Нижньоселищенський старостинський округ
  15. Олександрівський старостинський округ
  16. Рокосівський старостинський округ
  17. Сокирницький старостинський округ
  18. Стеблівський старостинський округ
  19. Кірешський старостинський округ

протягом 2024 року, згідно з додатком 1.

 

  1. Розпочати місячник з благоустрою з 01.04.2024 р.
  2. Затвердити перелік закріплених вулиць, скверів, зелених зон, дільниць, берегів та русел річок за підприємствами та установами Хустської міської територіальної громади для прибирання та догляду за ними (в т.ч. побілка дерев, покос трав, догляд за квітниками, газонами), згідно з додатком 2.
  3. Встановити п’ятницю днем санітарного очищення території Хустської міської територіальної громади.
  4. Відновити роботу постійно діючої комісії з питань поводження з безгосподарними відходами (у разі потреби).
  5. Бюджетним установам привести у належний стан, включаючи весь комплекс робіт установ та забезпечити постійне прибирання прилеглих територій.
  6. Підприємствам, установам, організаціям, власникам або орендарям торгових та побутових об’єктів, приватним підприємцям, об’єднанням співвласників багатоквартирних будинків, житлово-будівельним кооперативам привести у належний стан підпорядкованих установ та забезпечити постійне прибирання прилеглих територій до власних або орендованих об’єктів.
  7. Підприємствам, установам, організаціям, власникам або орендарям торгових та побутових об’єктів, приватним підприємцям привести у належний стан та забезпечити постійне прибирання придорожніх смуг, каналів та кюветів, а також у межах існуючих населених пунктів прибережних смуг водоймищ.
  8. Мешканцям Хустської міської територіальної громади забезпечити очищення від сміття і приведення у належний санітарний стан прилеглих територій, придорожніх канав, прибережних смуг річок і потічків у межах володінь особистих дворогосподарств.
  9. Затвердити склад міської комісії з контролю за виконанням цього розпорядження у складі згідно з додатком 3.
  10. Уповноваженим особам на складання протоколів про адміністративні правопорушення здійснювати контроль за виконанням робіт із санітарного очищення. Матеріали про порушення вимог Законів України “Про благоустрій населених пунктів”, “Про відходи”, “Правил благоустрою Хустської міської територіальної громади” подавати на розгляд адміністративної комісії.
  11. Дане розпорядження опублікувати в міськрайонній газеті «Вісник Хустщини» та розмістити на офіційному сайті Хустської міської ради.
  12. Контроль за виконанням даного розпорядження покласти на заступника міського голови  Тесличко П.І., заступника міського голови Калин В.Ю., заступника міського голови Рівіс М.М. та начальника УЖКГ Вівчарик С.Я.

 

В.о. міського голови Василь ГУБАЛЬ

Розпорядження

ЗАХОДИ з благоустрою 2024 р.

ПЕРЕЛІК закріплених вулиць 2024

Джерело

Новини Закарпаття