Пошукова оптимізація для електронної комерції: найкращі практики та стратегії

 Пошукова оптимізація для електронної комерції: найкращі практики та стратегії 0

Зараз будь-який власник онлайн-бізнесу знає, що без розкрутки сайту та його просування у ТОП пошукової видачі годі й сподіватися на успіх. Інша справа, що не всі правильно розуміють нюанси такої роботи, бо замало скласти переможну стратегію виводу веб-ресурсу «в люди», треба вміти втілити задумане у життя та ще й при цьому бажано вкластися в бюджет, який далеко не безрозмірний. Ось чому переважна більшість успішних проектів з електронної комерції було реалізовано командами професіоналів, для яких просування сайтів — це один з основних видів діяльності. Як не дивно це звучить, але звертаючись до грамотних спеціалістів власник інтернет-бізнесу попри чималі, на перший погляд, витрачені гроші, насправді суттєво економить. Бо професіонали знають оптимальний, найкоротший за часом та найекономніший з точки зору фінансових витрат шлях до вершини пошукової видачі.

Стратегії та практики: велике бачиться на відстані

Перш за все треба розуміти, що просування сайту потребує часу та терпіння, бо пошуковики:

  1. Не люблять тих, хто надто поспішає.
  2. Нещадно борються з тими, хто порушує правила.

Все починається з внутрішньої, а згодом — зовнішньої пошукової оптимізації сайту. Треба розуміти, що ваш веб-ресурс — не сто доларова купюра, тому не може подобатися усім. Але, власне, таке завдання і не ставиться. Важливо, щоб він привертав увагу цільової аудиторії, яка спроможна перетворитися на реальних клієнтів та принести прибуток власнику інтернет-бізнесу. Тобто одна з задач пошукової оптимізації — відокремити зерна від полови та вивести сайт у ТОП видачі саме по релевантним його тематиці пошуковим запитам. Той же Гугл має видавати його на першій сторінці тільки тим користувачам, які здатні стати потенційними набувачами товарів чи послуг, які пропонує ресурс.

Характерний приклад: один мій знайомий з одного невеликого обласного центру Західної України страшенно тішився, що його роздрібний магазин пристроїв від Apple різко збільшив обороти після замовлення оптимізації та просування сайту компанії. Дивіться, говорив він, набираємо в пошуковику «Айфон у Тернополі», «Apple в Тернополі», «MacBook в Тернополі» та інші схожі запити — і я всюди у ТОПі. Ба більше — можна включити геолокацію на телефоні і взагалі просто набрати, наприклад, iPhone, і розумний Гугл одразу прокладає шлях до мого магазину!

Яке ж було його здивування, коли він поїхав у Київ та спробував там знайти магазин товарів яблучної компанії. Виявилося, що смартфон направляє його зовсім в інші та чомусь столичні торгові точки, що розташовані поблизу. Бізнесмен запитав: Чому я тут не в ТОПі? Та отримав слушну відповідь: бо кияни не є цільовою аудиторію вашого магазину. Коли спеціалісти з просування займалися семантикою сайту, то визначилися з географією розташування потенційних покупців. Замовник сам сказав, що доставкою не займається, тому обмежується Тернополем та областю. Тому тут його онлайн-бізнес і процвітає, а у столиці свої продавців Айфонів хоч відбавляй. Насправді професіонали зекономили замовнику чималі гроші, бо раскрутка в Києві потребує більше часу та зусиль внаслідок значної конкуренції, а зиску з цього тернопільському магазину та його власнику — жодного.

Тихіше їдеш — швидше у ТОП вийдеш

Пошукова оптимізація сайту сприяє тому, що Google та інші пошуковики поступово будуть підвищувати рейтинг ресурсу та його місце у ранжуванні. Це еволюційний процес, який не терпить суєти та непродуманих кроків. Адже використання заборонених методів просування може призвести до великих проблем: сайт навіть можуть виключити з індексації, і тоді він перетвориться у нікому не потрібний та незнаний ресурс без точок входу (по аналогії з наземним магазином — без вітрин, рекламної вивіски та дверима, що виходять у внутрішній двір).

Тому для успіху електронної комерції:

  • звертаємося в професійну digital-агенцію;
  • правильно визначаємо цільову аудиторію сайту;
  • розробляємо стратегію пошукової оптимізації;
  • втілюємо її на практиці;
  • просуваємо сайт правильними методами;
  • через приблизно півроку (для новоствореного сайту) тішимося результатами.

Та прибутком, до речі, також!

Джерело

Новини Закарпаття