Римма Зюбіна виступила в рідному Закарпатті?
Талановита українська актриса театру та кіно Римма Зюбіна приїхала з міні-гастролями до свого рідного Закарпаття. На малій сцені головного театру пройшли три вистави авторства В. Бєлозоренко «Це все вона», написаного за п'єсою А. Іванова.
Було показано три спектаклі і кожного разу був аншлаг. Вщент заповненні зали і стоячі довготривалі овації в кінці кожного виступу вказують на успіх як самої п'єси, так і на успіх акторів, що були в ній задіяні.
Отже, в центрі сюжету взаємини між мамою і сином, дійство проходить в наші дні. Улюблена тема дідуся Фройда, який би зараз просто за прокинув руки вгору і здався від безсилля – стосунки між сучасними дітьми і їх батьками стали вже надто складними. Не буде великим відкриттям той факт, що нинішні батьки і діти належать не просто до двох різних поколінь – вони належать до двох різних тисячоліть. Вони спілкуються різними мовними кодами, в них відмінні один від одного цінності (іноді діаметрально протилежні), вони обирають різні механізми вписуватися у сучасний соціум.
Навіть коли батьки й діти вимовляють одне й те ж слово, воно має різний зміст, різне значення. Та й погляди на одні й ті ж речі в них також дуже різняться. То як батькам в таких умовах можна зберегти цілісність сім'ї? Вже й не кажучи про якісь сімейні цінності…
Колись видатний письменник та поет Антуан де Сент-Екзюпері розмірковував про розкіш людського спілкування. Але сучасні умови перетворили цю розкіш на надскладну проблему, яка потребує нестандартного підходу. В цьому контексті і можна згадати поему «Полювання на сина».
Вистава насичена не тільки діалогами та перформансом, але й дуже цікавим реквізитом, який повинен підсилювати відчуття родинного затишку, побуту - плічка, прищепки, розвішана випрана білизна, посуд, пташина клітка. Герої впродовж всієї вистави звертають увагу на ці речі, маніпулюють ними, намагаючись скріпити родину, але все марно... І справа не в тому, що герої п'єси не хочуть налагодити гармонійні стосунки, притаманні матері та дорослому синові. Вони весь час рвуться одне до одного, але на шляху подолання цієї відстані приймають хибні рішення, роблять помилки. І це аж ніяк не спонукає їх до зближення.
Наприклад, Тетяна, мама, (її грає Римма Зюбіна) являє собою прототип дорослої дівчинки, яка свого часу не дограла в ляльки. Тому зараз вона намагається це компенсувати зі своїм сином. Але не тут-то було! Неймовірна акторська гра, талант Зюбіної, роблять свою справу – під час вистави героїня переживає весь спектр психічного і психологічного напруження, що виражаються у жестикуляції, виразі обличчя актриси.
Олег Коркушко грає сина головної героїні. Типовий «синок XXI століття» - майже всю виставу він фігурує під своїм нікнеймом у Всесвітній мережі – Тауерський ворон. Ми тільки-но починаємо пізнавати цей вік в інтерпретації нинішнього тисячоліття, але вже встигли «наковтатися чимало». Персонаж Коркушко наче з зовсім іншої планети. До цього вантажу треба ще додати відсутність батька. А поведінка жінок в офісі матусі, що постійно відчувають дефіцит присутності чоловіків, додає ще якогось «навантаження» цій п'єсі.
Окремо треба приділити увагу титанічній роботі звукооператора та світлотехніка. Люди виходили зі своїх робочих місць після закінчення вистави буквально мокрими від поту. Їх робота була неймовірною, бо завдання стояло зробити грань між віртуальним та реальним світом майже невидимою. І цього було досягнуто за допомогою світла та звуку.